بر لوح سفید می نویسم!

استاندارد
ظاهرا به دلیل اشکالی در بلاگفا همه بخش نظرها و آرشیو مطالب فصل فاصله به باد فنا رفته است!

فصل فاصله از بهمن سال ۱۳۸۴ تا امروز- البته با وقفه ای در میانه- فعال بوده و بویژه آرشیو متنوع آن پیوسته – حتی در ایام فترت و سکوت – محل مراجعه اهل ادبیات و تحقیق بوده است.

همکاران گرامی من معمولا نوشته هایشان را در نشریات دانشگاهی منتشر می کنند که هم بر حجم کارنامه علمی شان بیفزاید و هم در ترفیع و ارتقای اداری شان موثر باشد اما من همیشه نوشتن در اینجا را ترجیح داده ام و خوانندگان اینجا برایم ارزشمندتر و مهم تر بوده اند. به همین دلیل  تقریبا جز به ضرورت اداری چیزی از من در نشریات دانشگاهی منتشر نشده و آنچه نیز منتشر شده عمدتا گوشه ای از نوشته های اینجا بوده است.

نظریات آموزنده و لطف آمیز دوستان خواننده – حتی آنها که رنگ انتقاد و اعتراض داشت- نیز برای من بسیار گرامی و از بهترین و شیرین ترین خاطرات من در تلخ ترین روزهای این سالها بود.فصل فاصله در این سالها به بخشی تفکیک ناپذیر از هویت و دلبستگی های من بدل شده بود.

به هر حال همه آنچه در اوراق این دفتر آمده بود اینک شسته شده است اما هنوزامیدواریم با کمک بلاگفا و توجه مدیر محترم آن آنچه از دست رفته بازیابی شود.

بعد از تحریر

امروز موفق شدم بخشی از مطالب گذشته را از طریق گوگل بازیابی و در قالب وبلاگ مجددا منتشر کنم. البته بخش اعظم مطالب همچنان مفقود است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *